جاماسب

ساخت وبلاگ

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، مراسم تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ابراهیم حاتمی‌کیا در سال‌های فعالیتش برای نمایش رشادت‌های شهدا در مقاطع مختلف به بهانه جدیدترین ساخته این کارگردان «بادیگارد»‌ توسط خانواده‌های شهدای هسته‌ای و مدافع حرم در ایوان شمس با نمایش فیلم «بادیگارد» آغاز شد.

خانواده‌های شهدا قبل از ورود به سالن نمایش تابلوی چهره حاتمی‌کیا را با دل‌نوشته‌های خود امضا کردند.

خانواده‌های شهدای هسته‌ای از جمله خانواده شهید عاصمی، شهید صفوی، شهید علی‌محمدی، شهید احمدی‌روشن، شهید لشگری، شهید عین‌الهی، شهید حمیدی، شهید شهریاری، شهید کلانتری، شهید رودکی و شهید باکری، شهید شیردل، شهیدبابایی، شهید شیرودی،و شهید تهرانی‌مقدم در این مراسم حضور داشتند.

 در ادامه مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا همسر شهید رضایی‌نژاد با عرض سلام به همه خانواده‌های شهدا با بغض سخنانش را آغاز کرد و گفت: من به شدت تحت تأثیر فیلم قرار گرفتم صحنه‌هایی در فیلم وجود داشت که تجربه من و خانم شهریاری و دیگر شهدای هسته‌ای آن را تجربه کرده‌ایم لحظه ترور بابک حمیدیان برای من بسیار سخت‌ و تلخ بود زیرا صحنه ترور شهید رضایی‌نژاد را برایم تداعی کرد حس کردم در همان لحظه حضور دارم دوست داشتم برای همسرم داریوش محافظ باشم. با تعریفی که آقای حاتمی‌کیا در فیلم عنوان کردند.

همسر شهید رضایی‌نژاد افزود: از لحظهای که فیلم «بادیگارد» کلید خورد تصویری از این داستان نداشتم اما پیگیر اخبار بودم متأسفانه در جشنواره موفق به دیدن فیلم نشدم اما به من توصیه کردند که فیلم را ببینم. آقای حاتمی‌کیا حق مطلب را ادا کردید گرچه شهدای هسته‌ای هیچ‌کدام محافظ نداشتند.

وی ادامه داد تا اواسط فیلم حس می‌کردم شخصیت حاج‌ حیدر ادامه‌دهنده حاج کاظم آژانس شیشه‌ای است اما انتهای فیلم گونه‌ای دیگر شد. حاج حیدر، حاجی کاظمی بود که پروسه تکاملی خودش را طی کرد و در اوج خود به شهادت رسید. همین‌طور که ما با فیلم ارتباط قرار کردیم مخاطب هم ارتباط خوبی برقرار خواهد کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: علت تأثیرگذاری فیلم روی مخاطبش اعتقادی است که بر همه کارهای آقای حاتمی‌کیا وجود داشته بدون اعتقاد ممکن نبود اینگونه تأثیرگذار باشد. جایگاه شما عالی است، ان‌شاءالله متعالی‌تر شود.

همسر شهید رضایی‌نژاد در ادامه گفت: آرمیتا امشب فیلم را دید گرچه فیلم «چ» را هم وقتی در شبکه خانگی توزیع شد مرا مجبور کرد که آن را ببیند و چند بار آن را دیده است.

در ادامه مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا همسر شهید شهریاری با اشاره به این مهم که تحت تأثیر فیلم قرار گرفته است، گفت: من در کنار دکتر شهریاری فعالیت می‌کردم و بخش‌هایی از صحنه های فیلم که آقای حمیدیان به دانشجویان تدریس می‌کردند را بیشتر توجه کردم به این واسطه که ببینم خطایی در ارائه اطلاعات رخ نداده باشد. نوستالژی خوبی بود. در شرایطی که کلاس‌های درسی خودم را در فیلم دیدم. اهل هنر و تلویزیون نیستم ام فیلم را بسیار دوست داشتم. در کنار بازی‌های زیبای هنرمندان فکر زیبا و ریشه اعتقادی‌ آقای حاتمی‌کیا به وضوح دیده می‌شود. به عقیده من پرویز پرستویی معجزه سینمای ایران است.  ایشان در هر نقشی به خوبی عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: آقای دکتر شهریاری شبیه بابک حمیدیان نبود من هم شبیه همسر حمیدیان نبودم. من نه تنها حلقه را درنیاوردم بلکه آن را محکم‌تر در دست‌هایم نگه داشتم. همه ما و همسران شهدا به حلقه‌ای که از شهدایمان برایمان باقی مانده افتخار می‌کنیم. می‌دانستیم که تفکر این شهدا زمینی نیست.

وی درباره همسر شهدای مدافعین حرم گفت: من به همسران جوان مدافعین حرم غبطه می‌خورم. ما همسران شهدا روزگاری را با همسران‌مان سپری کردیم اما این همسران بسیار جوان هستند.

همسر شهید شهریاری در خاتمه گفت: به حضور زیبا و تفکر ارزنده حاتمی‌کیا در ایران افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که اعتقادی ایرانی اسلامی در سینمای کشورم فعال است.

در ادامه مراسم در شرایطی که خانواده شهدا روی صحنه قرار گرفته‌اند ابراهیم حاتمی‌کیا به روی صحنه آمد و گفت: باید خیلی جان‌سخت باشم که بتوانم جلوی احساساتم را بگیرم. در این فضای معنوی و حضور شما قامت بلندان کشورم و افتخار می‌کنم و خوشحالم که شرایطی اینگونه فراهم کردند و فیلم دیده شد.

قبل از اینکه تابلو را رونمایی کنیم تقاضا دارم نکته‌ای را بگویم. از خدا 54 سال عمر گرفته‌ام و سعی کردم با دلم نفس بکشم و با دلم زندگی کنم آنچه احساس کردم درست است بگویم و خجالت نکشم. در این مسیر دشمنان زیادی برای خودم تراشیدم و دوستان زیادی پیدا کردم.

روز گذشته این موقع کربلا بودم. از عزیزان می‌خواهم دعا کنید تا زمانی که هستم در خدمت‌تان باشم. و زمانی که قرار است بروم در بستر نباشم.

عزیزی قبل از حضور در مراسم به من گفت: آقای حاتمی‌کیا تشویق به جنگ نکنید. اگر به آثار من توجه کنید من مشوق جنگیدن نیستم. شاید به تعبیری فیلم‌های ضدجنگ ساخته‌ام اما نمی‌توانم چشمم را به روی رشادت‌های مبارزان و مدافعان حرم و شهدای هسته‌ای ببندم.

کارگردان بادیگارد در ادامه گفت: در زمان جنگ همه فضای جامعه آماده برای جنگیدن و دفاع بود اما در شرایط فعلی فضای جنگ نیستو به عقیده من مدافعان حرم با قدرت‌تر و بزرگتر عمل می‌کنند. بادیگارد را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌‌کنم. تقدیم می‌کم به ذره خاک پاک این بچه‌ها و عزیزانشان. می‌دانم که در خلوت‌شان مرا دعا می‌کنند عاقبت به خیر شوم.

وی در ادامه تأکید کرد: من در همه صحنه‌های بادیگارد زندگی کردم. فیلم بادیگارد را با این ایمان ساختم. چه شب خوبی است. در شرایطی که می‌بینم فیلم تأثیرگذار بوده و احوال خوبی را برایتان ایجاد کرده و دو ساعت فیلم من تعریف محافظ و بادیگارد است که این روزها در عالم فرهنگ و مدیران فرهنگی متأسفانه شاهد بادیگارد هستیم نه محافظ.

*متأسفانه مدیران فرهنگی و جشنواره بادیگاردند نه محافظ

وی با انتقاد از وضعیت جشنواره و این روزهای سینما، ادامه داد: وقتی می‌بینم سکان جریان فرهنگی و جشنواره با جهالت جواب می‌دهند و پاسخگو نیستند متوجه این امر که بیشتر بادیگارد هستند تا محافظ می‌شوم. وقتی در جشنواره به امثال من ضربه می‌زنند یعنی به جریان این بچه‌ها که پشت سر من می‌آیند ضربه می‌زنند. من برای این آقایان متأسفم که با کلمات بازی می‌کنند و با زبان دیپلماسی و وزارت خارجه حرف می‌زنند نه زبان فرهنگ.

وی در ادامه درباره برنامه‌های تلویزیونی پخش شده در زمان جشنواره گفت: افرادی در تلویزیون حاضر می‌شوند که تریبون پربیننده‌ای را در اختیار دارند. درباره فیلم اینگونه می‌گویند این فیلم حرف کهنه‌ای است حرف زمانه ما نیست. دیگر وقتش تمام شده. متأسفانه عرصه فرهنگ دست این جماعت است که بادیگاردهای فرهنگی هستند.

ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه گفت: سال‌هاست به این می‌اندیشم که اگر قرا راست جانم را هدیه کنم باید به کجا هدیه کنم؟ به کسانی که رفتارشان بادیگاردی است یا کسانی که با جان، فکر و اندیشه‌شان در مسیر محافظ بودن قدم برمی‌دارند و در حوزه فکر و علم عمل می‌کنند.

در ادامه مراسم هنرمند جوان روح‌الامین تابلویی را که برای عرض ارادت به حضرت عباس کشیده بود به ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیم کرد و گفت: از ابتدای خلقت تا به امروز اگر توجه کنیم مزد رسالت پیغمبر،‌ خون دل‌های امیرالمومنین (ع) و حاج کاظم داده نشد. مزد شما در جای دیگر داده می‌شود ان‌شاءالله.

در انتهای مراسم همسر شهید تهرانی‌مقدم هدیه مادران و همسران شهدا را به ابراهیم حاتمی‌کیا تقدیم کرد.

بنابراین گزارش رونمایی از تابلوی عکس ابراهیم حاتمی ‌کیا که مزین به امضاهای خانواده‌های معظم شهدا بود توسط همسر شهید علی‌محمدی انجام شد./ افکارخبر

115

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 188 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:17

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مصطفی مرتضوی گفت: بامداد امروز ، حادثه مسمومیت با گاز دی اکسید کربن در مسجد فاطمیه روستای اریسمان واقع در بادرود اصفهان رخ داد.  

 
وی با اشاره به حادثه دیدگی ۲۰ نفر تصریح کرد: در سانحه یاد شده ، ۱۵ نفر مصدوم شدند و ۶ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

2007

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 188 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:17

عکس/ حواشی نماز جمعه پایتخت

نماز جمعه سی‌ام بهمن تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد./ عکس: خبرگزاری‌ها

دانلود فایل مرتبط با خبر :

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 207 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:15

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، دكتر محسن اسماعيلي شامگاه پنج شنبه با حضور در جمع مردم جنوب غرب تهران در محل حسينيه باب الحوائج شهرك وليعصر (عج)، گفت: دشمنان كشور و بيگانگان بار ديگر طمع كرده و سعي دارند با تبليغات، بين نيروهاي نظام و انقلاب و مردم اختلاف بيندازند. حتی اگر براي اين منظور، به ظاهر از برخي دفاع كنند. اين درحاليست كه مي دانيد و مي دانيم كه آنها هيچ كدام از ما را قبول ندارند.

ما هيچ گاه با دشمنان كنار نمي آئيم و مرزبندي مان با بيگانگان هيچ موقع كمرنگ نخواهد شد. نبايد فريب دشمن را بخوريم و برخي نیز نبايد حرفهاي آنها را تكرار و در جهت خواست آنان حرکت کنند.

اگر كسي در كشور ما با ديگري رقابت مي كند، رقابت مي كند و نه دشمني؛ كه رسانه های بیگانه بخواهند خوشحال شوند! همه كانديداهايي كه با هم رقابت مي كنند، امام و اسلام و نظام و رهبري را قبول دارند و همه به اتفاق اعتراف مي كنند كه رهبري عزيزمان، حكيم ترين، شجاع ترين و توانا ترين فرد ممكن براي رهبري نظام هستند و محور وحدت و امنيت كشور، وجود ايشان است.

بي توجه به اينكه حرف دشمن چيست، بايد جستجو كنيم و كانديداهاي متدين تر، كارآمدتر و با سوابق انقلابي بيشتر را انتخاب كنيم.

به بركت انقلاب و نظام اسلامي، كساني را داريم كه درس دين خوانده و در دانشگاهها كار مي كنند؛ هم مجتهدند و هم پزشك، مهندس، روانشناس يا حقوقدان و ... كه می توان از ظرفيت آنها نیز بیشتر استفاده کرد. مشكلات كشور طوري است كه اگر همه نيروها هم در صحنه باشند، باز هم رفع مسائل كشور، وقت زيادي مي برد؛ بنابراين انرژي خود را نبايد صرف دعواهاي داخلي و حذف و طرد يكديگر كنيم؛ به تجربه ثابت شده که دامن زدن به منازعه ها از اهداف دشمنان است./فردا

135

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 245 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:15

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از جام جم، هک عبارت است از استفاده غیرقانونی از کامپیوتر‌ها و منابع شبکه و هکر نیز یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و ماهر است که از دانش کامپیوتری خود بهره می‌گیرد و از چالش محدود به کامپیوتر‌های مختلف، شبکه‌ها و تخریب برنامه‌ها لذت می‌برد البته بسیاری از برنامه‌نویسان رایانه‌ها اصرار دارند که کلمه «هکر» به افرادی تلقی شود که از علم خود در راه سودمند استفاده می‌کنند و برای شبکه‌های مختلف رایانه‌ای مفید هستند.

آن دسته از افرادی را که دست به خرابکاری و رمز گشایی‌های نابجا می‌زنند باید «کراکر» خواند که با هکرها بسیاری متفاوتند.

مردم عادی تفادت بین هکرها و کراکرها را نمی‌دانند و به همین علت هکرها همیشه اسامی هستند که چهره منفی دارند و به اختلال دست می‌زنند.

سهل‌انگاری قربانیان در رعایت نکات ایمنی، باعث می‌شود خودشان راه را برای نفوذ هکرها باز کنند.

هکر چگونه می‌تواند یک سیستم را هک کند؟

هکر‌ها با بهره‌برداری از نقاط ضعف سیستم مورد نظر، شبکه یا هر هدف دیگری مثل برنامه‌های کامپیوتری و تنظیمات ضعیف، سرور شبکه، نرم‌افزار‌های به‌روزرسانی نشده یا قدیمی، رمز‌های عبور قدیمی یا پیش‌فرض و سیستم‌های امنیتی خاموش دست به هک می‌زنند.

انواع هکر

1ـ کلاه سفیدها: این هکر‌ها سعی می‌کنند در نقش مدیر سیستم‌های کامپیوتری Administrators و متخصصان امنیتی به وسیله فناوری‌های پیشرفته، حوادث و اتفاقات جدید، گزارش مشکلات و حفره‌های امنیتی و از این دست بر سایت‌های گوناگون نظارت داشته باشند.

این گروه نقش مثبت و موثری دارند و به سیستم‌ها نفوذ می‌کنند، اما آسیبی به آن وارد نمی‌کنند.

2ـ‌ کلاه سیاه: این هکر‌ها به سایر سیستم‌ها حمله می‌کنند. این افراد برای سود شخصی یا نیت‌های غیراخلاقی دست به نفوذ به سیستم‌ها می‌زنند و کارهای مخرب می‌کنند و سایت‌ها را تخریب کرده یا اطلاعاتی را می‌دزدند و بنابر قوانین جرایم رایانه‌ای مجرم شناخته می‌شوند.

3ـ‌ کلاه خاکستری: این هکرها مخلوطی از هکرهای سفید و سیاه هستند که به سیستم‌ها نفوذ کرده، ضعف امنیتی آنها را بررسی کرده ولی آسیبی وارد نمی‌کنند.

4ـ‌ کلاه صورتی: این هکرها قدرتی برای برنامه‌نویسی ندارند و با برنامه هکرهای دیگر اقدام به هک می‌کنند.

5ـ‌ کلاه آبی: وظیفه این هکرها شناسایی نقاط نفوذ است و راه‌های آسیب رساندن به سایت‌ها را شناسایی کرده و به مدیران آنجا می‌گویند.

6ـ‌ کراکر: کراکر‌ها به شبکه‌ها نفوذ و سعی می‌کنند از آنچه در پروسه هک کشف می‌کنند، بهره‌برداری کنند. کراکر‌ها جزو خطرناک‌ترین هکر‌ها محسوب می‌شوند.

7ـ‌ حملات مجازی: هکرها با اجرای این حملات نقاط حساس و کاربردی کشور هدف مثل نیروگاه‌های برق، رادارها، کامپیوترهای ارتش و سایت‌های بازرگانی را از کار می‌اندازند.

رمز پیروزی در مقابل هکرها

اولین قدم، برای مقابله با هکرها، شناخت وضعیت شبکه و نقاط آسیب پذیر و نفوذ آن و همچنین شیوه‌هایی است که هکرها در پروسه هک به کار می‌بندند.

کارشناسان استراتژیک می‌توانند مسیر امنیت شبکه و کلید فرار از دست هکرها را نشان دهند.

سرهنگ سعید شعبان، رئیس پلیس فتای خوزستان در این باره می‌گوید: «استفاده از شبکه‌های اجتماعی این روزها بسیار فراگیر شده و این مسأله که روز به روز افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند،

باعث شده هکر‌ها هم به فکر استفاده از حفره‌های امنیتی این شبکه‌ها برای سوء‌استفاده از کاربران آن بیفتند.

هکر‌ها برای نفوذ به رایانه و سرقت اطلاعات کاربران وب‌سایت‌ها از هر روشی استفاده می‌کنند، به عنوان مثال جعل وب سایت‌ها، استفاده از فایل‌های فلش مخرب در وب‌سایت‌ها، کوکی‌های فلش، لینک‌های کوتاه شده که توسط هکرها ایجاد می‌شود تا کاربران به مکان‌های نامشخص هدایت کنند یا بدافزارهایی که توسط هکرها در نرم‌افزارها، فیلم‌ها، موزیک‌ها و عکس‌ها مخفی می‌کنند و رایانه را آلوده می‌کنند.»

وی در ادامه به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد: به ایمیل‌ها مشکوک باشید، بسیاری از حملات سایبری به‌وسیله ایمیل‌های ساده اما مخرب شکل می‌گیرند.

ایمیل یک ابزار مفید برای ارتباط است زیرا به‌وسیله آن می‌توان هر چیزی را به هر کسی ارسال کرد؛ اما این مزیت می‌تواند خطرساز نیز باشد و ریسک امنیتی بالایی را موجب شود.

بهترین راه برای جلوگیری از فریب خوردن توسط ایمیل‌های ساختگی آن است که بررسی کنید آیا فرستنده همانی است که شما فکر می‌کنید یا خیر، ابتدا آدرس ایمیل وی را چک کرده و با اطلاعات قبلی خود چک کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.

برای محکم کاری بیشتر می‌توانید آدرس IP ارسال کننده را نیز بررسی کنید. به این منظور با کلیک روی گزینه Show Original در جیمیل، می‌توانید اطلاعات پایه‌ای ایمیل از جمله آدرس IP فرد ارسال کننده را مشاهده کرده و با سرچ کردن این آدرس IP،سرچشمه ایمیل ارسال شده و اطلاعاتی راجع به مکان ارسال آن را به دست آورید.

وی ادامه داد: وقتی بزرگترین کمپانی‌ها هک می‌شوند، امکان این‌که رایانه شخصی شما هک شود خیلی محتمل و آسان به نظر می‌رسد، در احراز هویت دو مرحله ای از کاربر خواسته می‌شود ابتدا رمز عبور را وارد کرده و سپس عمل دیگری را برای احراز هویتش انجام دهد.

پس از همین الان سیستم احراز هویت دومرحله‌ای را در ایمیل و سایر حساب‌های کاربری خود که این امکان را دارند، فعال کنید.

یک رمز عبور قوی، شامل اعداد بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد، نمادها و نقطه گذاری‌های متعدد است.

هیچ‌گاه رمز عبوری انتخاب نکنید که به اطلاعات شخصی شما چون نام، نام خانوادگی، تاریخ تولید یا نام همسر و فرزندان تان ربط داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آیا به این فکر می‌کنید که وقتی در یک کافه نشسته‌اید و به وای‌فای آن محل متصل هستید، با حساب بانکداری الکترونیک خود یک بلیت هواپیما بخرید؟ در این صورت باید نسبت به این تلقی خود تجدید نظر کنید چون به امنیت این ارتباط اعتمادی نیست.

موضوع مشابهی در مورد رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز علمی نیز وجود دارد و ترافیک‌های وای‌فای در بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جهان نیز در معرض حمله هکرها قرار می‌گیرند.

از آنجا که راهی برای آگاهی از این حملات وجود ندارد، بهتر است از قوه عاقله و احتیاط خود استفاده کرده و در مورد استفاده از این‌گونه شبکه‌های بی‌سیم اینترنتی مراقبت جدی کنید.

برای مثال، چک کردن ایمیل یا خریدهای اینترنتی خود را به زمانی دیگر که از شبکه امن خانگی استفاده می‌کنید، موکول کنید.

مشهورترین هکر‌های جهان

هکر بی‌خانمان : آدرین لامو 34 ساله به خاطر نفوذ به شبکه‌هایی مانند مایکروسافت، یاهو، گوگل و نیویورک‌تایمز معروف شد.

این هکر اغلب از کافی‌شاپ و کتابخانه‌ها حملاتش را انجام می‌دهد و بر همین اساس نیز با لقب «بی‌خانمان» شناخته می‌شود.

او در سال 2002 توانست به شبکه تایمز نفوذ و به اطلاعات تمام افرادی که برای این نشریه مطلب می‌نویسند، دسترسی پیدا کند.

او بعد از دستگیری به حبس خانگی محکوم شد، اما وقتی نامزدش را با اسلحه تهدید کرد به بیمارستان بیماران روانی انتقال یافت.

انعطاف‌پذیر: جینسون سال 2004 با استفاده از کرمی به نام «rxbot» کنترل 500هزار کامپیوتر را در دست گرفت و از قدرت ترکیبی آنها برای از دسترس خارج کردن سایت‌هایی بزرگ استفاده کرد.

جالب این‌که او بعدها برای این سرویس شروع به تبلیغات کرد و خدمات خود برای حمله به سایت‌ها را در اختیار عموم قرار داد.

او پس از دستگیری مجبور شد 58 هزار دلار درآمد خود از راه هک را به FBI تحویل دهد و با جریمه‌ای 16 هزار دلاری نیز مواجه شد. جینسون در اثر این اتفاق BMW خود را از دست داد و در نهایت 60 ماه از زندگی خود را در زندان سپری کرد.

درآمد 20 میلیون دلاری :‌ سال 2008 اوئن واکر به اتهام شش جرم سایبری، در دادگاه محکوم شناخته شد.

شبکه‌ای از هکر‌های بین المللی به هدایت این جوان موفق شدند به 3.1 میلیون کامپیوتر در سطح جهان نفوذ پیدا کنند و با دستکاری حساب‌های بانکی، درآمدی 20 میلیون دلاری را برای خود رقم بزنند.

اوئن از 13 سالگی به مدرسه نرفت و پدر و مادرش تصمیم گرفتند در خانه به آموزش او بپردازند. همین موضوع به او این فرصت را داد تا به یادگیری برنامه نویسی بپردازد و با الگوهای رمزنگاری آشنا شود. بر پایه همین اطلاعات، اوئن توانست در 17 سالگی به یک هکر ماهر بدل شود.

برنده پورشه: کوین در اوایل دهه 90 میلادی به خاطر هک کردن خطوط تلفن به شهرت رسید. او در این زمان توانست به خطوط تلفن یک برنامه رادیویی نفوذ پیدا کند و ترتیبی دهد تا نامش به عنوان برنده قرعه‌کشی یک خودروی پورشه اعلام شود.

بعد‌ها FBI متوجه این ماجرا شد و او را دستگیر کرد. او پنج سال را در زندان گذراند و پس از آن به مدت سه سال اجازه نداشت از کامپیوتر و اینترنت استفاده کند. کوین در حال حاضر یکی از نویسندگان سایت Wired به شمار می‌رود.

2007

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 184 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:15

در ایوان شمس برگزار شد؛

تصاویر/ تجلیل خانواده‌ شهدا از «ابراهیم حاتمی‌کیا»

مراسم تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ابراهیم حاتمی‌کیا در سال‌های فعالیتش برای نمایش رشادت‌های شهدا در مقاطع مختلف و به بهانه جدیدترین ساخته این کارگردان «بادیگارد»‌ توسط خانواده‌های شهدای هسته ای و مدافع حرم شامگاه پنجشنبه ۲۹ بهمن در ایوان شمس برگزار شد./ عکس: فارس

دانلود فایل مرتبط با خبر :

خبرهای داغ

آخرین اخبار

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 218 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:11

به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"سیدمهدی سیدصالحی پس از شکست دو بر یک گسترش‌فولاد مقابل استقلال گفت: با تیمی بازی می‌کردیم که هواداران زیادی دارد. آنها از خوب‌های لیگ هستند. شرایط بازی طوری بود که می‌توانستیم برنده شویم اما بعد از دریافت دو گل و اخراج نتیجه را واگذار کردیم. شرمنده هواداران شدیم و از مدیریت و هواداران عذرخواهی می‌کنیم. امیدواریم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در مورد نیمکت‌نشینی خود گفت:‌ این نظر کادر فنی بود. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. من به نظر کادر فنی همیشه احترام گذاشته‌ام و دوست داشتم برای تیم مثمرثمر باشم حالا چه یک دقیقه بازی کنم و چه نود دقیقه./110

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 79 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:11

به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"محمد نصرتی پس از شکست دو بر یک گسترش‌فولاد مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوب پیش می‌رفت تا اینکه تیم ما به یک پنالتی رسید. محمد ابراهیمی در بازی‌های قبل خیلی خوب پنالتی می‌زد. در تیم ما من و ابراهیمی پنالتی می‌زنیم. قبل از بازی به او گفتم اگر پنالتی به دست آمد او پشت توپ قرار گیرد. او پشت ضربه ایستاد و نتوانست توپش را گل کند. به هر حال این اتفاق ممکن است همیشه رخ دهد که پنالتی گل نشود. او در بازی‌های قبل برای ما از روی نقطه پنالتی گل زده بود.

وی در مورد اخراجش از بازی و درگیری که بین او و سیدمهدی رحمتی به وجود آمد، عنوان کرد: کارشناسان قطعا در این مورد نظر خواهند داد. در یک صحنه برای زدن توپ بلند شدم و هنگام پایین آمدن به تیر خوردم و سپس با رحمتی برخورد کردم. سپس این بازیکن به سمت من حمله ور شد و من او را با دست نگه داشتم. با توجه به اینکه قدم بلند است دستم مقابل گردن رحمتی قرار گرفت و نه ضربه‌ای زدم و نه فشار زیادی وارد کردم. همین اتفاق در یک مسابقه دیگر برای ما افتاده بود که داور فقط به کارت زرد بسنده کرد.

مدافع گسترش‌فولاد در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی بین او و رحمتی از زمان حضور در پیکان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: خیر چنین مسئله‌ای درست نیست. چه تسویه حسابی می‌خواستیم انجام دهیم. ما تا هفته آخری که در پیکان بودیم مشکلی نداشتم. اکنون می‌توانم کمرم را به شما نشان دهم که کبود شده است. قبل از اینکه آن اتفاق بیفتد بنده بالا پریدم و به تیرک خوردم و سپس با رحمتی برخورد کردم. او به من حمله‌ور شد و با دست سعی کردم او را نگه دارم. اصلا هم انتظار این حرکت را نداشتم که این اتفاق رقم بخورد. یک وقت شما برخوردی با یک بازیکن می‌کنید و انتظار واکنش دارید اما من چنین کاری نکردم و با توجه به اینکه قبلا هم تیمی بودیم انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و حقیقتا ناراحت شدم./110

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 179 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:11

سرویس کشکول جام نیـوز:

Download New Music Meysam Ebrahimi – Khahesh

♦  متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام خواهش 

اون که این روزها رویاهات تو هر نگاهشه

اون که هر لحظه می ترسید از تو جدا بشه

اون که لبخندش هم رنگه دنیای سادته

واسه دیدنش هر لحظه چشمت به ساعته

اون دنیامه تا آخرین نفس تو زندگیم برام مقدسه

همین که دیدمش واسه تموم زندگیم بسه

واسم هنوز همه کسه

یه خواهش دارم تا آخرین نفس تو زندگی مراقبش بمون

تو لحظه های خوب و بد بخند و عاشقش بمون

همیشه قدرش و بدون

♦♦♦♦

اون که این روزا از دستم ناراحت هنوز

می ترسم آخر از فکرش دیوونه شم یه روز

خوشحالم بازم تو قلبش یه عشق تازه هست

اون که تا دیدش چشمات و رو من چشماش و بست

اون دنیامه تا آخرین نفس تو زندگیم برام مقدسه

همین که دیدمش واسه تموم زندگیم بسه

واسم هنوز همه کسه

یه خواهش دارم تا آخرین نفس تو زندگی مراقبش بمون

تو لحظه های خوب و بد بخند و عاشقش بمون

همیشه قدرش و بدون

  لینک دانلود مستقیم

حجم: 3.2 MB

تاپ ناز

206

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 113 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:10

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حنیف عمران‌زاده با کارت زردی که در دیدار استقلال مقابل گسترش فولاد از داور بازی گرفت از بازی بعدی تیمش محروم شد.

عمران‌زاده دیدار با راه‌آهن را از دست داد.

همچنین در جریان این بازی هواداران در اعتراض به داور شعار « یه دستایی تو کاره که پرسپولیس جام بیاره» را سر دادند.

450

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 172 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:10

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار تیم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد از ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان شاگردان پرویز مظلومی موفق شدند به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کنند و مجددا به صدر جدول رده بندی برگردند. سجاد شهباززاده(۳۲) و محسن کریمی(۴۳) برای استقلال و شهرام گودرزی(۹۲) برای گسترش گل زدند. محمد ابراهیمی در دقیقه ۲۹ یک ضربه پنالتی را برای گسترش فولاد از دست داد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد در شرایطی آغاز شد که بیش از ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و در طول بازی بر تعداد این تماشاگران اضافه شد و در نهایت بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در آزادی حاضر شدند. ضمن اینکه فرهاد مجیدی نیز در ورزشگاه حاضر بود.

این دیدار با حملات دو تیم اغاز شد اما استقلال با حمایت تماشاگرانش حملات خطرناک تری داشت. در دقیقه ۱۲ بازی نورافکن روی یک ضربه ایستگاهی جدیترین تهدید را صورت داد اما گسترش فولاد هم با یک ضربه سر بلافاصله جواب این تهدید را داد.

در دقیقه ۲۹ گسترش فولاد تبریز صاحب یک ضربه پنالتی شد که ابراهیمی آن را از دست داد و رحمتی به خوبی مانع ورود توپ به دروازه شد.

استقلال که نمی خواست با حضور پرتعداد تماشاگرانش با تساوی به رختکن برود روی دو موقعیت به دو گل رسید. ابتدا سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۲ با یک چرخش زیبا از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه حریف را باز کرد و در حالی که گسترش برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد، محسن کریمی در دقیقه ۴۲ پاس خوب جابر انصاری را به گل دوم تبدیل کرد تا آبی پوشان با یک برتری قاطع به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم گسترش فولاد نبض بازی را در اختیار گرفت و استقلال را در زمین خودش گرفتار کرد. در دقیقه ۴۷ تیم تبریزی می توانست به گل اول دست پیدا کند اما سیدمهدی رحمتی توپ را مهار کرد.

استقلال که با یک برتری خوب به رختکن رفته بود در دقایق ابتدایی نیمه دوم سعی در آرام کردن بازی داشت اما گسترش فولاد حملات زیادی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد. در یکی از این حملات توپ ارسالی روی دروازه استقلال را رحمتی مهار کرد اما محمد نصرتی مدافع پیش تاخته گسترش با رحمتی برخورد کرد و همین امر موجب درگیری دو بازیکن شد که نصرتی به خاطر ضربه زدن به گلوی رحمتی در دقیقه ۵۸ با کارت قرمر مستقیم اخراج شد و رحمتی هم کارت زرد گرفت.

استقلال در دقیقه ۶۵ می توانست به گل سوم دست پیدا کند. در این دقیقه جابر انصاری در موقعیتی تک به تک دروازه بان را هم از پیش رو برداشت اما تعلل بیش از اندازه باعث شد مدافعان گسترش توپ را دفع کنند.

گسترش فولاد با اینکه یک بازیکن کمتر داشت اما حملات زیادی را روی دروازه استقلال انجام داد. با این حال کم تعداد بودن آنها در خط حمله اجازه نداد دروازه رحمتی با تهدید جدی مواجه شود. با این حال این پایان کار نبود و گسترش در دقیقه ۹۲ توسط شهرام گودرزی یکی از گل ها را جبران کرد اما در نهایت آبی های تهران با پیروزی برابر گسترش فولاد به صدر جدول بازگشتند.

مهر

450

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 194 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:10

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با توجه به تعطیلی چند روز پرسپولیس برانکو از این فرصت استفاده کرد تا برای تمدد اعصاب به سفر برود. سرمربی سرخپوشان شب گذشته بسیار از نتیجه به دست آمده مقابل سایپا ناراحت و عصبانی بود و به نظر می‌رسید، اگرچه سفر خود را از قبل برنامه ریزی کرده بود، اما به این مسافرت و تمدد اعصاب نیاز داشت.

ورزش سه

450

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 183 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:04

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار تیم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد از ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه و در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که استقلال با گل زیبای شهباز زاده در دقیقه ۳۱ و محسن کریمی در دقیقه ۴۳، این نیمه را با نتیجه دو بر صفربه سود خود به پایان رساند. در این نیمه محسن حسینی در دقیقه ۱۵ و مگنو باتیستا در دقیقه ۲۵ از گسترش فولاد کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار درحالی برگزار شد که استقبال خوبی از این دیدار توسط هواداران استقلال صورت گرفت و در حدود پنجاه هزار نفر این دیدار را از نزدیک دیدند.

سوت آغاز بازی مصادف شد با حملات هر دو تیم که تحت تاثیر جمعیت زیاد مردم در ورزشگاه انگیزه بالایی داشتند. در دقیقه ۱۲ بازی نورافکن روی یک ضربه ایستگاهی جدیترین تهدید را صورت داد اما گسترش فولاد هم با یک ضربه سر بلافاصله جواب این تهدید را داد.

در دقیقه ۲۹ گسترش فولاد تبریز صاحب یک ضربه پنالتی شد که ابراهیمی آن را از دست داد و رحمتی به خوبی مانع ورود توپ به دروازه شد.در دقیقه ۳۱ بازی شهباززاده با یک چرخش از پشت هجده قدم دروازه حریف با پای چپ با یک سوپر گل زیبا ورزشگاه را منفجر کرد. در دقیقه ۴۳ نیز محسن کریمی با نفوذ به هجده قدم حریف گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

مهر

450

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 169 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:04

کد خبر: 635385

نظرات:

نظرات :

تاریخ مخابره : ۳۰/۱۱/۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 163 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:04

به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس یک روز پس از بازی تیمش برابر سایپا، به موسسه خیریه وحدت رفت و با کودکان کم‌توان و معلول ذهنی و جسمی ملاقات کرد.


خوردبین سرپرست و کریم باقری مربی پرسپولیس، نیما نکیسا گلر اسبق تیم‌ملی و تعدادی از هنرمندان نیز برانکو را همرامی می‌کنند./110

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 74 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:51

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبر نگارن، راننده مست در حالی که در حال عبور از خیابان بود بخاطر کاری که انجام داد به مدت شش سال زندانی شد.


این جوان 24 ساله در حال عبور از خیابانی بود که در آن جشنی گرفته شده بود اما ازدحام جمعیت مانع از عبور وی شد. او که برای چند لحظه صبر کرد و دید که مردم پراکنده نمی‌شوند، برای باز کردن راهش به یک گروه از میهمان زد تا راهش راباز کند.

راننده عجول به شش سال زندان محکوم شد.

راننده عجول به شش سال زندان محکوم شد.


به گزارش دیلی‌میل، در این تصادف به طور معجزه‌آسایی کسی کشته نشد. اما دو تن از مصدومین به شدت مجروح شده و نیاز به جراحی دارند وبقیه هم به نوعی مصدوم شده و حال بعضی از آن‌ها وخیم گزارش شده‌است.

راننده عجول به شش سال زندان محکوم شد.

راننده عجول به شش سال زندان محکوم شد.


این راننده در ابتدا کاری که کرده بود را انکار می‌کرد ولی بعد ادعا کرد پایش را به اشتباه به جای پدال ترمز بر پدال گاز فشار داده است. با نشان دادن فیلم دوربین مدار بسته او در دادگاه مقصر ومجرم شناخته و به 6 سال زندان محکوم شد.

2022

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 188 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:51

به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز" شاگردان فراز کمالوند امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهند رفت.

 ترکیب گسترش فولاد برابر استقلال به این شرح است: داوود نوشی‌سوفیانی، لئوناردو پیمنتا، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محسن حسینی، محمدامین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، امیر کریمی و محسن حمیدی.

شجاعیان یکی از 5 بازیکن مدنظر مظلومی در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بود./110

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 58 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:51

دویچه وله: این دوره از انتخابات مجلس خبرگان را می‌توان صحنه رویارویی نزدیکان رهبر و حامیان هاشمی و روحانی ارزیابی کرد. اعتدال‌گرایان می‌توانند با شرکت حداکثری ، مجلس خبرگان را به آینه رویارویی با اقتدارگرایان تبدیل کنند.

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 161 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:50

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، همجواری با اهل بیت عصمت و طهارت و تحت توجهات ایشان قرار گرفتن، یکی از موضوعاتی است که در زندگی معنوی هر فردی نقش ایفا می کند. شاید یکی از تشویق های معنوی برای یک مسلمان، همجواری با این بزرگواران در قیامت باشد.

به عبارتی مژده همجواری با بزرگان دین در قیامت نیروی محرکی است برای انجام اعمال نیک و دوری جستن از اعمال ناپسند. این موضوع را در ادعیه ای که از جانب معصومین به ما رسیده است نیز قابل مشاهده است.

در برخی  روایات اهمیت و جایگاه برخی اعمال نیک و دوری کردن از برخی گناهان را اینگونه برشمرده اند و مورد تاکید قرار داده اند که در این مجال به ذکر روایتی در این زمینه که در برنامه سمت خدا نیز توسط حجت الاسلام فرحزاد عنوان شد اشاره خواهیم کرد:

در روایت داریم که همسر پیغمبر(ص)  به ایشان عرض کرد: آیا در روز قیامت کسانی هستند که از دیدار جمال پیامبر (ص) محروم شوند:

پیامبر (ص) فرمودند: بله سه گروه هستند:

یکی کسانی که شراب خوار هستند. دوم کسانی که مورد عاق والدین قرار گرفته اند و دسته سوم کسانی هستند که در دنیا نام من را بشنوند و صلوات نفرستند.

منبع: فرهنگ نیوز

222

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 206 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:50

دیگربان: ماجراجوی‌هایی انتخاباتی مخالفان آیت الله خامنه‌ای در راه‌اندازی کمپین «رای سلبی» برای رهبری جذاب‌تر از طراحان و مجریان این طرح است؛ معرفی کردن بی بی سی به عنوان مبلغ "طرح سلبی" رفتار هوشمندانه رهبر بود که باعث تحریک بیشتر مخالفان برای شرکت در انتخابات خواهد شد.

- - , .

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 161 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:50